اخبار کوتاه از دنیای خودرو
 

 مجله ماشین – کمپانی «کرایسلر» از تجهیز نسل جدید وانت بار ram 1500 به پیشرانه دیزلی خبر داد و اعلام کرد که آن را تا اواخر امسال و به عنوان مدل 2014 وارد بازار فروش خواهد کرد.
- کمپانی «کادیلاک» از معرفی نسل جدید مدل cts در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» خبر داد. اطلاعات فنی مربوط به این مدل هنوز اعلام نشده اما مسئولین زمان آغاز فروش آن را اواخر امسال عنوان کرده اند.
-  شاسی نسل جدید فورد «موستانگ» s550 نام گرفت. نسل جدید این اسب وحشی با پیشرانه ecoboost و سیستم تعلیق مستقل برای قسمت عقب، تا سال 2014 میلادی وارد بازار خواهد شد.
- کمپانی «لندروور» از تجهیز پیشرانه مدل 2014 رنج روور به سوپرشارژر خبر داد. کارشناسان احتمال می دهند این پیشرانه v6 جایگزین پیشرانه v8 کنونی شده و بتواند این خودرو را در مدت زمان 7.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. چراغهای led و سیستم توقف/حرکت نیز بر روی این مدل عرضه خواهد شد.
- کمپانی «جاگوار» از 14 فوریه سال جاری میلادی، کلاسهای آموزش رانندگی در برف برگزار می کند. نحوه کنترل خودرو در زمین های لغزنده، مانور دادن، نحوه صحیح ترمز گیری و ... از جمله نکاتی هستند که به متقاضیان آموزش داده خواهند شد.
- کمپانی «مک لارن» تصاویر زیبائی از طراحی داخلی مدل جدید p1 منتشر کرد. استفاده از مواد سبک باعث کاهش 1.5 کیلوگرمی وزن بخش داخلی شده است. از این خودرو در خلال برگزاری نمایشگاه اتومبیل «شیکاگو» رونمائی خواهد شد.
- گروه برنامه «تخت گاز» کره جنوبی با نسل جدید شورلت کوروت به مشکل برخورد. ظاهرا هلیکوپتر تیم فیلم برداری که در حال ضبط آیتم مربوط به این خودرو بوده است دچار سانحه می شود و با فاصله کمی از آن به زمین می خورد. در این حادثه کسی آسیب ندید.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، انتشار یک ویدئو از رونمائی نسل جدید شورلت کوروت که بسیار مورد توجه قرار گرفت، گسترش فروش هوندا فیت الکترونیکی و ارائه توضیحاتی درباره قابلیت های آیرودینامیک نسل جدید شورلت کوروت توسط مسئولین کمپانی، از دیگر خبرهای کوتاه خودروئی به شمار می روند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1368
بازدید دیروز : 1427
بازدید هفته : 5416
بازدید ماه : 15773
بازدید کل : 478597
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2